จุดเริ่มต้นของ Amata Metabyte Services (AMBS) เราเชื่อว่าในวิกฤติย่อมมีโอกาสเสมอและโอกาสไม่ได้มีบ่อยๆ ถึงเวลาที่เราจะทำความตั้งใจของเราให้เกิดขึ้นจากการปฏิบัติเราได้สร้างความร่วมมือระหว่างกันผนึกกำลังเป็นทีมเดียวกันโดยการร่วมกันนำประสบการ์ณและความรู้จากการทำงานจริงของพวกเราในสายอาชีพ Hotel Sales & Marketing ที่เราสะสมมาตลอดระยะเวลาการทำงานของเราในอุตสาหกรรมโรงแรมที่มากกว่า 10 ปี โดยมีเราผู้เชี่ยวชาญสายตรงทางด้านสายการขาย Online (Website, OTAs, B2B, B2C) และ Offline (Wholesale, Corporate, Government, Domestic Agents & Event Organizer ) รวมไปถึงการทำการตลาดทั้ง Online (Digital Marketing) และ Offline (PR & Event Marketing) ทั้งหมดนี้ทำให้เรามั่นใจว่าวันนี้เราพร้อมแล้วที่จะร่วมเป็นส่วนหนึ่งในการต่อสู้ฝ่าฟันกับการเปลี่ยนแปลงครั้งใหม่ที่กำลังจะเกิดขึ้นไม่ว่าจะเป็นแนวโน้มและทิศทางการตลาดรวมไปถึงจุดเปลี่ยนที่สำคัญ Demand Vs Supply ในอุตสาหกรรมบริการที่จะต้องเปลี่ยนไปอาจนับได้ว่าเป็นประวัติศาสตร์ครั้งสำคัญของโลกดังนั้นการขายและการตลาดในโลกยุคที่เรากำลังจะเผชิญนี้อาจจะไม่สามารถใช้รูปแบบการขายและกลยุทธ์แบบเดิมได้ในการปรับตัวดังนั้นเพื่อให้กิจการทำการและดำเนินต่อไปได้อย่างมีศักยภาพในครั้งนี้การปรับแผนหรือการปรับโครงสร้างภายในองค์กรอาจยังไม่เพียงพอเพราะการบริหารสภาพคล่องในระยะสั้นและระยะยาวร่วมไปถึงการบริหารจัดการความเสี่ยงเป็นเรื่องที่สำคัญเป็นอันดับต้นๆของกิจการถ้าองค์กรมีการเข้าถึงแหล่งข้อมูลที่ถูกต้องเพื่อนำมาวิเคราะห์ให้ตรงจุดและปรับแผนให้สอดคล้องกับสถานการ์ณก็จะทำเกิดโอกาสและลดความเสี่ยงได้การทำงานเชิงรุกเป็นการสร้างความได้เปรียบในการแข่งขัน เราหวังว่าเราจะมีโอกาสได้เป็นส่วนหนึ่งในเปลี่ยนแปลงของคุณในครั้งนี้

 

Head Office in Amata Nakorn, Chonburi, Amata Metabyte Services(AMBS) is a boutique hospitality management consultancy wing of Amata Metabyte Comtech (AMBC) leveraging a field of best-in-class partners in the fields of hospitality, business strategy, commercial and people development.

 

Shaine Sakib and Rossukone Pavalee are the founders who are results-focused dynamic hotel executives with extensive 23 years of experience in the hospitality industry. We have first-hand experience opening many hotel projects, commercial, sales, digital marketing, revenue, distribution, and operations, in addition to providing hotel operational consulting services to Owners and General Managers of hotels.

 

We have a proven ability to establish strong relationships, drive strategic direction, evaluate and target business opportunities to produce positive results and apply financial strategies and systems to maximise return and minimise risk. We are recognised by peers for identifying key issues, developing solutions, and working tenaciously towards achieving goals related to business results.

 

Our Services

Hotel Sales & Marketing Support Services

Whether you’re starting from the ground up with a newly built hotel or repositioning your brand in the market, AMBS will use its holistic approach, encompassing its revenue & distribution and sales & marketing strategies to identify and enhance opportunities to drive profitability for your business.

We work with our clients to develop a sales and marketing strategy that boosts visibility, drives demand, and builds brand awareness across all market segments. AMBS will help you stand out from the competition and increase the conversion rate of opportunities into sales.

We identify the gaps and opportunities and then work with you to determine the right strategies that will enhance your revenue goals and position you for future growth.

We use a Four-Step approach:

1. Hotel Audit and Recommendations

2. Strategic planning and incremental revenue development

3. Strategy implementation and execution

4. Analysis of projected results to sustain and improve strategy and embed and maximise ROI.

 

Hotel Revenue and Distribution Support Services

An essential part of maximising yield and hotel profits is ensuring you have the most effective revenue and distribution strategies in place. AMBS has over 23 years of experience in revenue and distribution speciality and will analyse your market mix, trends, hotel demand drivers, rate plans, pricing, positioning and property management systems to ensure best practice is being adhered to in all areas.

In many locations where supply now outweighs demand, the key to obtaining your market share is to ensure you have a concise and strategic mix of offerings across all key online and offline booking channels. 

 

Contact us

Direct (whatsapp/Line): +66(0)8 1749 4341 (Thai) / +66 (0)8 1374 8614 (Eng)

Email: salesrep@onepatiopattaya.com ; booking.ambs@gmail.com

 

ONE PATIO HOTEL PATTAYA

464/59 Moo 9, Pattaya 2nd Road, Nongprue, Banglamung, Chonburi 20150 THAILAND

Representative Office : AMATA METABYTE SERVICES (AMBS)  

516 Moo 5, Sathitkaset - Thonglang Road, Klong Tamru, Chonburi 20000 THAILAND 

 

Our Portfolio

 

Current Promotion to the Corporate Travellers at One Patio Hotel Pattaya